pátek 13. srpna 2010

Nechte se fascinovat, fascinujte další

Snad už neminuly doby, kdy předčítání z knih nebylo spojováno se sentimentalitou a zbytečností.
Nicméně jsem stvořila tento prostor, abych alespoň sama pro sebe měla místo, kde by člověk mohl ukázat, co se mu vrylo do paměti, co se mu líbilo, co ho fascinovalo a zároveň mohl doufat, že to možná bude i někoho dalšího zajímat.
Proto tedy: nechte se fascinovat a fascinujte další, nenechávejte si to pro sebe, posílejte mi úryvky z literatury všeho druhu, které nemusíte shledávat rovnou fascinujícími, ale třeba jste si řekli jen "tohle je vážně dobrý..." a to na cabaretvoltaire@email.cz

Zatím jen malinko doufám, že alespoň někdo neodhrne nos, vzpomene si, otevře knihu, přepíše část, přidá jméno autora, název knihy, možná i datacii. Třeba to jednou bude mít smysl.
Stránku bych naplno chtěla spustit začátkem září 2010.

Těším se na vaše objevy!

s pozdravem

                                                          Cabaret Voltaire

11 komentářů:

  1. Děkuji za pozvání, slečno Voltaire!

    Pošlu něco co nejdřív, až se vyhrabu z hromady odborné literatury do školy. Nevadí, když na tenhle blog odkážeme z našeho steampunkového výtvoru? :-)

    http://steampunk-log.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nápad se mi líbí :)
    mail se mi psát nechce, ale oblíbený úryvky občas píši sem -> http://flying-bomb.blog.cz/rubrika/literarni-koutek kdyby se to hodilo :))

    OdpovědětVymazat
  3. dík za odkaz :-) něco zajímavého na blogu mám, tak pak postnu, popř. můžem naši činnost nějak spojit :-)

    měj se, v.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za pozvání, taky.až něco budu mít,třeba se ozvu, moc toho totiž nemám.ale zní to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé, něco málo na blogu mám, ale i tak ráda pošlu něco :)

    OdpovědětVymazat
  6. držím ti palce, pokúsim sa aj ja prispieť :-)

    vanilka

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, zajímavý nápad a určitě nějakým tím úryvkem přispěji! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se přidávám, teď už se jenom přehrabat v mojí nepřehledné záplavě knih a pokusit se něco dobrého vylovit :D

    OdpovědětVymazat
  9. Awwww, jsem nadšená.
    Fandím ti! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som sa sem náhodou dostala a zapáčila sa mi tvoja myšlienka. Ja milujem knihy, takže keby tu bola možnosř prispieť nejakou obľúbenou časťou, budem len rada. :)

    OdpovědětVymazat