úterý 19. dubna 2011

#36 Stuart Murdoch: The Celestial Café

Stuart Murdoch: The Celestial Café

Přidala: Cabaret Voltaire
Omlouvám se za delší neaktivitu. Není však způsobena jen tím, že jsem zavalena prací k maturitě, ale i tím, že mi od vás již dloho nic nepřišlo. Tak neváhejte, popadněte nejbližší (vašemu srdci, samozřejmně) knihu a podělte se:)

s pozdravem

Cabaret Voltaire

6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. docela vtipná ukázka :)
    jinak musí dodat, že jsem díky tomuhle blogu už četla Sylvii Plath, Hermanna Hesseho a Daniila Charmse a rozhodně to stálo za to :)

    OdpovědětVymazat
  3. kdepak je ten můj Hesse? .)

    OdpovědětVymazat
  4. M. : Ať se dívám kam se dívám, nemůžu zbývajícího Hesseho najít. Kdy jsi mi ho posílala? ...nebo spíš, nemůžeš mi ho poslat ještě jednou? Asi jsem ho někde ztratila:)

    OdpovědětVymazat
  5. Posílala jsem to (přesně 08.2.2011) společně se Sputnikem. :)

    / Kdyžtak pošlu znova (třeba i více; ať už ze Siddhárthy nebo Stepního Vlka)

    OdpovědětVymazat